Nivea Angel Star



Niveas nya body lotion luktar underbaaart! Luktar hallon, och det bästa är att den varken luktar för starkt eller för svagt. Tummen upp. Det speciella med just den här body lotionen är att den ska anpassa sig efter huden, asså matta ner feta zoner och återfukta torra. Jag älskar den iallafall.

Hahaha, stod lite och lukta på deon i affären faktiskt hahah. Men inget jag ville ha eftersom jag hatar kul-deodoranter. Dom är kletiga, blöter ner onödigt mycket och så står man där och viftar för att det ska torka.

Dushkrämen fanns inte. Antingen tog den slut (när jag köpte bodylotionen tog jag den sista) eller så fanns den bara inte där jag var. Ska leta efter den, men den är säkert skitbra eftersom alla niveas dushkrämer jag testat har vart grymma (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0