Hallå (:

Lite sent inlägg men bättre än inget.

Asså vi lever verkligen i ett konstigt land. Igår regnade det och var skitkallt, idag var det sommar, runt 25 grader och jag gick runt i sommarskor. HAHAH ?  :o Sverige är nog det enda landet där man kan ha alla fyra årstider på en och samma dag. Nä men jag är jätteglad för det och hoppas att vädret blir lika fint imorn, jag vill bli bruuun. Så himla fint och ta på sig en sommarklänning eller shorts till solbruna ben :* Och så kanske killarna spelar fotboll utan tröja på fotbollsplanet i närheten här ;)

Hahah, tevenörden (jag) sitter och kollar på Anna Anka söker assistent. Ska fortsätta kolla nu.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0