Diss och hiss

DISS


Att håret blir slitet Varje gång mitt hår börjar bli så där långt och fint som jag vill ha det så börjar det bli jätteslitet. Det går av, delar sig, blir vitt och splittrat. Plattar håret varje dag eftersom det är vågigt och fult och har ingen frisyr alls. Det suger att jag jämt måste klippa mig. Och ja, jag har testat piller som ska göra det starkare. Det hjälper inte heller att jag använder alla möjliga värmeskydd, inpackningar och serum.

När man glömmer eller tappar nånting Man blir sur och förvirrad. Det värsta är när man tappar nycklar eller mobil. Speciellt när man ska till skolan/jobbet, då kommer man försent och blir helt sönderstressad.

Eurovision Missuppfatta mig inte nu. Jag älskar Eurovision och allt det där. ♥ Men ibland (ofta) känns det som om det inte handlar om låtarna utan om vilket land det är. Som nån sa hahah, turkiet kan skicka in en kebab och fortfarande kunna vinna ?

HISS

När man hittar roliga grejer Nåt man trott var försvunnet för länge sen, nåt man hade letat efter i flera månader eller mer. Nåt man saknade men accepterat att det var borta. Och så plötsligt öppnar man en låda man senast kollat i för 5 år sen, och där ligger prylen !


 

Omg, hahah, vad jag dissar idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0