Skolstart tips

Här är några grejer som kan göra det lite lättare att gå i skolan :

En snygg skolväska

 Det blir liite roligare att bära hem läxorna om man har en grym väska att lägga läxorna i. Denna är från Accent.


En annorlunda kalender

I den kan du skriva upp läxor, viktiga möten, träningar och födelsedagar. På så sätt är du alltid förberedd och du slipper även skäll från läraren. Roligast blir det om den ser lite annorlunda ut.

Coola pennor att skriva med

Mycket roligare att skriva med än pennorna som man får i skolan. Köp några i olika färger att skriva i kalendern med också :D 



 

Ha en ledig plats där du inte blir störd 

Gör inte läxorna framför teven eller datorn, det tar bara mycket längre tid. Se till att du alltid har plats för alla böcker på skrivbordet, för mig brukar det va så att jag måste röja undan först haha.












Kommentarer
Postat av: AMILIA

SV: Hej! Jag tänkte börja med att säga att jag blir så glad av de kommentarer du skrivit! Det värmer verkligen jätte mycket!



Som svar på din senaste fråga så kan jag säga att jag gärna skriver med om skönhet. Ska försöka få in det i bloggen snart! Men tills vidare kan du kika i kategorin beauty. Där skrev jag för inte så länge sedan om mina hår produkter! =)



Klart jag svarar! Tveka aldrig att fråga något. Jag svarar så fort jag kan! Kram på dig sötnos! :)

2010-08-15 @ 23:48:26
URL: http://amilias.se
Postat av: Frida

sv; håller med dig där ! HAHA.

Jag är lite konstig av mig x) hihi !

2010-08-15 @ 23:57:47
URL: http://fffriidagoesblondiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0