Sent ?

Hej kära läsare. (haha, typ ni 4 personer som läser)

Dagens första inlägg, jättetidigt ju. HA-HA.
 
La mig 03.30 igår, vaknade 12.14. Det går ju jättebra det där med att vända på dygnet.
Känner på mig att första dagen i skolan, så kommer jag gå runt som en zombie, kommer ju verkligen va pigg om jag går upp kl. 06.00.

Iallafall, jag har ångest, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig första dagen. Jag vill se perfekt ut, vem vet, det kanske börjar en snygging i vår klass? Nä men det är viktigt att se bra ut när folk inte har sett dig på 2,5 månad. Typ en fjärdedel av året nästan, sjukt ju. Då kan man inte komma i mjukisbyxor och ofixat hår ? Eller ? Hahah, känner jag mig själv så kommer jag att vara så trött att jag släpar mig själv till skolan i pyjamas. 


Mina klasskompisar :
 
            

Jag ? :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0