Saker jag gillar ♥

Inpackningar Den som uppfann inpackingar är min gud ! Det är godis för håret, utan det hade jag typ vart flintis.

 
Deodorant Jag behöver väl inte säga mer ?


Pengar Typ det viktigaste i ens liv ? Förutom kärlek, hälsa och familj då.


Smink Man ser mycket piggare och snyggare ut. Kolla själv ↓
 

Löshår Fint med lång hår. Och man blir inte lika ledsen efter ett frisörbesök ifall frisören har klippt för mycket, vilket dom alltid gör.



Zumba Nu säger antagligen rätt många VAD ? Det är dans, typ afrikansk dans och latina . Jättekul träning, rekomenderas.




Bio Jag älskar att gå på bio, synd bara att det är rätt dyrt.



Twilight Blir ju lite bio här med, men nu menar jag också böckerna. BIG LOVE ! Har läst alla, och jag hoppas, hoppas att det kommer fler.



Jordgubbsté Godaste höstdrickan /vinterdrickan. Är jag konstig om jag har mjölk i jämt ? :)



Höst Höstmodet,höstmyset,skornaa !



IKEA Där finns massa, massa, massa saker. + mat. Typ paradiset ? ^^



Lax Lätt godaste fisken ! + SUPERNYTTIGT



Sallad Bästa maten ! Kan varieras på 10000 sätt, säkert fler. Och är jättegott och nyttigt ! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0