Prickig svamp -.-

Vissa kanske undrar hur gammal jag är och om jag är normal när de ser va min blogg heter. Haha, jag är 15 och för det mesta normal, antar jag.

Orsaken till varför min blogg heter som den gör är att jag aldrig tänkte blogga, den här bloggen skulle vara "en testblogg". Jag ville bara se hur allt funka när man blogga och så,hehe. Jag funderar hela tiden på att ta bort den, pågrund av namnet på den. Prickig svamp haha, jag syftade på flugsvampen dårå. Ett beslut jag ångrar nu, finns nog inget fulare än namnet på den här bloggen. Jo, harkrankar. Googla...

Jag kan ju ta och göra en ny blogg, men jag orkar inte. Är för lat, och det finns ett plus med namnet. Det är definitivt unikt. hahahah

Jag är 99,9 % säker på att den här bloggen inte blir känd. Men tänk om, tänk att va känd som prickigsvamp ?
Äsh, inte värre än att va känd som Kissie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0