Jaduu.

Önskar seriöst sommarlovet varade en månad till, hade fan vart otroligt tacksam hela mitt liv!

Iaf, va o storhandla med min familj, passa på att köpa lite pennor till skolan och köpte té höhö, kanske inte så intressant men tét va gott iaf. Drack en kopp nyss, och ska snart lägga mig har jag tänkt, bara 2 dagar kvar av friheten trots allt. Då vill man ju inte sova bort dom.

Apråpå skolan, är det bara jag som tycker det är creapy att komma tillbaka...Asså nu när jag tänker efter så är jag nervös och spänd hahah ? Ska inte ens få nån ny klass, samma människor, så vad är jag rädd för egentligen? Det jag undrar är ifall 9:an är tuffare än 8:an ? Det borde va det, men jag venne. Så länge vi inte snackar nationella så tycker jag att det verkar rätt nice ?

Eller, nån som har gått ur 9: an



tét btw :  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0