Found you finally, you make me wanna say: Oh My God !

Åh, enligt mig den bästa mascaran som finns! inte för att jag har testat alla

Jag är en person som inte klarar mig utan långa,tjocka och täta fransar, känner mig skitful då. Kom inte och säg, bla bla bla alla är fina som dom är utan smink, för jag blir 1000 gånger nöjdare med mig själv när jag har fina fransar. Något jag stör mig på,är när folk har typ 3 ögonfransar och tror dom lägger på mascara fint. Haha, sorry.

Iallafall, kolla på hennes ögonfransar (bilden), när jag såg reklamen blev jag typ kär i dom. Alla tänker: Det är photoshopat, sånna ögonfransar går inte att få. Okej, kanske inte riktigt så perfekta, mer klumpiga och inte så jämna, men så långa och tjocka.  Det tar lite tid och så, men det blir nästan så. Fast jag tror inte den passar alla, vissa blir så sura för att man får lite klumpar eller för att borsten är för stor osv. Alla hakar upp sig på nåt på en produkt. Men den är värd att köpa för att testa tycker jag. Jag har köpt typ 2 sånna nu iaf.

Ett minus-priset. Den kostar ca. 165 kr. Inte så farligt, men dyrt för att va loreal, det är ju ett så kallat "budgetmärke". Jag tycker ioförsig att den är värd det :)
Det är lite knäppt att ett märke som Chanel bara tar ungefär dubbelt så mycket för en mascara som Loreal. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0