sista veckan på sommarlovet

Sista veckan på sommarlovet nu då. Jag börjar den 23, vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Jag är glad att jag får träffa alla igen, kanske se några nya i klassen och få va med mina tjejor varje dag igen. Men samtidigt känns det så sorgligt, jag hade stora planer för den här sommaren. Jag har väntat på den länge, men jag lyckades nog i stort sett inte med något jag ville. Sommarlovet skulle bli en tid då jag fick ordning på allt, men jag har gjort det rörigare för mig själv x) :(

Jag fasar inför 9:an. Det är nu det blir seriöst, jag ska ha nationella och välja gymnasielinje, något jag kan ångra hela mitt liv ifall det blir fel. Jag fattar faktiskt inte, de vuxna tvingar oss att bestämma vad vi vill jobba med och sköta skolan nu och ta vuxna beslut, men de tycker inte vi är vuxna nog att t.ex köra bil eller åka utomlands själva.  



Jag planerade att bli sådär brun, är nog snarare lika brun som Edward Cullen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0