Äggröra

Vaknade 06.45 och va pigg ! Otroligt ! :O
Men eftersom det inte fanns nåt att göra så tidigt på morgonen så somnade jag om och vaknade 11.00. Rätt bra, eller ? Kände mig extremt duktig som gjorde äggröra till mig själv haha.

Egentligen skulle jag åka och handla kläder idag, men jag tar det imorn ist. Har inte riktigt bestämt om jag ska handla här i närheten eller om jag ska åka till Göteborg. Vi får se hur det blir.

En annan grej är att jag nu längtar tills skolan börjar, udda ?

Men om jag inte har fel så kommer det va kul typ första veckan bara. Sen kommer läxor, prov,uppsatser och annat. Kommer bli tråkigt att ha lite tid för träning och kompisar...


Kommentarer
Postat av: Jocke & Linda

Hej!



Vill Du vara så snäll och svara på

"Dagens jävla fråga" ?



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/dagens-javla-fraga-178.html



Tack på förhand!!!



Mvh



Jocke & Linda

2010-08-17 @ 14:36:26
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0